poniedziałek, 27 maja 2013

"Zdrowy nawyk picia wody "


Większość z nas wie jak duże znaczenie ma woda dla kondycji naszego organizmu, a tym samym dla dobrego samopoczucia.

Niestety badania wykazują, że coraz więcej osób pija wodę smakową oraz inne napoje gazowane, które zawierają mnóstwo cukru i chemii.

Dlatego chciałabym zachęcić Was do przyłączenia się i przekazania dalej akcji społecznej "Zdrowy nawyk picia wody ".

Wszystkie informacje znajdziecie na stronie:  http://pijwode.blogspot.com/

14 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj na musa wypiłam całą nałęczowiankę + zioła :) więc moja misja wykonana 2 l na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio bardzo mało piję. Nie wiem co mi się stało. :( Muszę to zmienić, bo już widzę niezbyt ciekawe efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam czasami takie dni, że nie chce mi się pić i piję niestety dużo za mało:(

      Usuń
  3. Ja piję zdecydowanie za mało i wiem, ze muszę wreszcie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie pije wody bo mnie mdli od czystej wody :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od tyg piję Muszyniankę (bardziej za sprawą Anven, która przypomniała mi o wodzie:)), którą uważam za najlepszą wodę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też piję czasami Muszyniankę, ale zazwyczaj wodę z filtra.

      Usuń
  6. ja piję albo wodę albo herbatę ;D czasami zdarzy się coś innego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też czasami się trafi cola itp. (niestety)...

      Usuń
  7. wykształciłam w sobie ten nawyk.
    zawsze staram się mieć pod ręką butelkę lub szklankę wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mi o wypiciu szklanki przypomina aplikacja, ale i tak nie zawsze wypijam tyle ile trzeba:(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...