niedziela, 5 maja 2013

Paleta 28 cieni idealna do makijażu nude

Jak spędziliście długi weekend? Mam nadzieje, że jesteście zadowoleni, wypoczęci i pełni chęci do rozpoczęcia nowego tygodnia! 
Ja nigdzie nie wyjeżdżałam, a pogoda nie sprzyjała aktywnej formie spędzania wolnego czasu, więc trochę się poleniłam (w dni, które były wolne od pracy i oprócz poszukiwań sukienki na wesele, które mocno czułam w nogach) i też nabrałam sił.

Przygotowałam dziś dla Was post o paletce - całej w neutralnych kolorach!
Oto ona:

Może czytałyście o niej już na blogu Natalii?
Jeśli nawet to i tak zapraszam, bo pokaże makijaż wykonany tą paletką!

Ale na początek kilka słów o niej.
Paleta zawiera 28 cieni, są tam zarówno cienie matowe, satynowe oraz połyskujące.
Według mnie to wypasiony komplet cieni służący do wykonania subtelnego jak i mocniejszego makijażu w kolorach beżu i brązu. Jeśli lubicie takie kolory to paleta dla Was! Nie potrzebujecie już poza nią żadnych cieni w tych odcieniach.
W końcu nie mam problemu, które cienie zabrać na wyjazd - biorę paletkę i z głowy! Zwłaszcza, że jest lekka i nie zajmuje dużo miejsca.

Odnośnie jakości cieni to nie mam nic do dodania - wszystko co napisała Natalia jest prawdziwe.
Cienie mają dobrą pigmentację, dobrze się rozcierają i długo się trzymają na powiece - oczywiście na tłustych powiekach baza jest niezbędna.
Co ciekawe niektórych cieni można używać jako różu/bronzera - rzeczywiście matowymi można ładnie wymodelować twarz:)

Jeśli szukacie dobrej, niedrogiej paletki nude to ta jest idealna.
Ja jestem zadowolona, kupiłam ją na ebay-u, ale na allegro też jest dostępna w rozsądnej cenie (ok.37zł) - nie musicie czekać 3-4 tygodni.
Tylko uważajcie na firmy, które doklejają nalepki firmowe i sprzedają ją w granicach 100zł - to jest ta sama paleta !!!


Przygotuję też dla Was post ze swatchami cieni - dziś już niestety nic nie widać:(
Zauroczył mnie szczególnie jeden z cieni (ostatni z pierwszego rzędu), który daje brązowo-śliwkowy odcień i mieni się milionem delikatnych drobinek - nie jest to nachalny brokatowy efekt i super sprawdzi się na wieczór (w makijażu użyłam go do zaznaczenia kreski przy linnii rzęs).

Kilka zdjęć makijażu oka wykonanego przy użyciu cieni z tej paletki : jasne (przy wewnętrznym kąciku), średnie (po środku) i ciemne (w linii załamania i w zewnętrznym kąciku). Ogólnie najpierw nakładałam matowe cienie, a potem jeszcze mieszałam różne odcienie matowych i połyskujących ze sobą, żeby stworzyć ciekawy efekt - oczywiście na amatorskim zdjęciu nie da się tego dobrze uchwycić :(((
Przy linii rzęs użyłam czarnego cienia i roztarłam ją nakładając mój ulubiony brązowo-śliwkowy.










A na koniec zapraszam na konkurs u Imprevisivel:
Konkurs trwa tylko do jutra i można wygrać rosyjskie kosmetyki!





Jak Wam się podoba paletka? A może ją posiadacie? Jak się spisuje? Wolicie pojedyńcze cienie czy takie paletki?

35 komentarzy:

  1. chcę tą paletę <3 chociaż kilka kolorków:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie! Zresztą koszt zakupu kilku np. Inglota wyjdzie i tak większy niż całej paletki:)

      Usuń
  2. Fajna :) ja mam dwie spore paletki ale nie wszystkich kolorów używam więc sądzę że na przyszłość będę kupować pojedyncze bo szkoda żeby się marnowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mnóstwo małych cieni i rzadko ich używam, bo ciężko mi znaleźć odpowiedni w koszyczku;) A tak mam wszystko w jednym miejscu:)

      Usuń
  3. śliczna paletka, choć dla mnie tylko na jesień i zimę ewentualnie ;)
    lubię jednak bardzooo kolorowe makijaże :D szczególnie teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne kolorki, dokładnie takie jak lubię. najczęściej maluję się w brązach i beżach

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka, niedawno szukałam takiej własnie z takimi odcieniami ale kiepsko mi szło :) A co to za firma?
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest naprawdę świetna! To moje pierwsze zbiorowe opakowanie cieni i już nie potrzebuję innych:) No może jeszcze na kolorową choruję:)

      Usuń
  6. 302- nude, 306- roż- konturówki Golden Rose, o które pytałaś:). paleta świetna- od dłuższego czasu juz mam na nia oko..ale wciąż czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystycznie idealna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobierałam je ogólnie bo mam wiele pomadek w zbliżonych kolorach:) a paletka, no cóż, jestem spłukana hihihi...zbieram na auto:)niedlugo czekaja mnie dojazdy do pracy:/

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym dostać taką paletkę w swoje ręce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną, paletka z nudziakami jest bardzo przydatna, niby kolorny z jednej gamy, a jednak da się nimi wymalować tyle rzeczy! Pozdrawiam i dołączam do Ciebie :) będzie mi miło jeśli do mnie zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - niby wydaje się, że odcienie są podobne, ale przez to, że są zarówno matowe, satynowe i błyszczące, można je łączyć i uzyskać wyjątkowy efekt! Już zaglądam:)

      Usuń
  11. Ale piękne kolory,moje ulubione :)
    Chyba je sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są ładne, czasem takich używam. Choć teraz mam ochotę na jakieś soczyste barwy w makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosna zachęca do koloru, ale do biura czy na eleganckie wyjście to takie kolory najbardziej pasują:)

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej paletki;) Będę musiała w najbliższym czasie w nią zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kochana z jakością nie jest tak źle :) ale pracuj nad tym a dojdziesz do perfekcji. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka zupełnie w moim typie :)! Uwielbiam takie kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam paletke, jednak w odcieniach kolorowych (120 kolorow). Rowniez jest swietna, mozna kombinowac i kombinowac!. Czesto dodaje kapke wody i wychodzi mi eyeliner ;d


    www.xmajanaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...