wtorek, 21 maja 2013

Recenzja soli do kąpieli The Secret Soap Store Limonka z imbirem

Dzisiaj zapraszam na recenzję soli do kąpieli The Secret Soap Store o zapachu limonki z imbirem.



Na początek dowiedzmy się co o produkcie pisze producent:

Sól już od dawna stosowana była jako środek leczniczy, a jednocześnie pielęgnujący ciało. Ma bowiem właściwości odtruwające, a rozpuszczona w wodzie działa jak magnez dla zawartych w skórze toksyn. Ciepła woda rozszerza pory skóry, co powoduje szybsze wydostawanie się ich na zewnątrz, a jednocześnie ułatwia składnikom mineralnym (m.in. jonom sodu i chloru, związkom siarki, magnezu, wapnia, czy potasu) wnikanie w głąb ciała. Kąpiel z dodatkiem soli zawierającej sporo mikroelementów dostarcza zatem skórze substancji odżywczych.

Przyznam szczerze, że nie przepadam za solami do kąpieli - lubię zanurzyć się w pachnącej pianie, a sole mi tego nie fundują. W dodatku wolno się rozpuszczają i słabo barwią wodę.
Ale skoro podjęłam się recenzji...

Dalej czytamy:
Solanki przynoszą niesamowite efekty. Już po paru chwilach w lekko słonej wodzie czujemy się odprężeni, a nasze zmęczone, napięte i bolące mięśnie się rozluźniają. Ponadto dotlenia się skóra, wygładza naskórek, więc od razu wyglądamy młodziej i bardziej świeżo. Rany również goją się łatwiej, stąd poleca się sole do kąpieli także w rehabilitacji. Niezastąpione są więc w leczeniu rozmaitych chorób i urazów skóry. Działając drażniąco na skórę, pobudzają one jednocześnie układ krążenia, a nawet przyspieszają przemianę materii, dlatego stosuje się je także nawet w leczeniu otyłości.

Opis przekonuje mnie, że może jednak warto przekonać się do tego typu kosmetyków - o ile płyny do kąpieli tworzące pianę zawierają sls o tyle ta sól go nie zawiera.


Skład przedstawia się tak:
Mineral Salt, Parfum, Citrus Aurantifolia, Zingiber Officinale, Cl.19140.

Mamy więc tu sole mineralne (producent zapewnia, że jest to wysoko krystaliczna, czysta sól z Bochni i Kłodawy Zdrój), zapach, ekstrakt roślinny z cytryny (sok z cytryny doskonale rozjaśnia skórę, oczyszcza i orzeźwia cerę, wygładza zmarszczki, a nawet walczy z cellulitem), imbir lekarski oraz pigment (ten składnik niestety jest chemiczny i może być alergizujący) .

Sposób użycia:
Do wanny pod strumień ciepłej wody wsypać zawartość butelki. Chronić okolice oczu.




Moje odczucia i opinia
Po dodaniu soli do kąpieli woda delikatnie zabarwia się na żółto i zaczyna rozchodzić się ładny cytrusowo-imbirowy zapach. Część kryształków rozpuszcza się szybko, a część dopiero w trakcie kąpieli. Podczas kąpieli zapach w łazience nie jest mocno wyczuwalny, jedynie woda trochę pachnie.
Po kilku minutach leżenia w wannie odczułam lekkie odprężenie i rozluźnienie mięśni. Jednakże daleko do odprężenia psychicznego - nie ma to jak piana...
Plusem jest to, że nie brudzi wanny.
Po wyjściu z kąpieli nie czułam wysuszenia skóry, ale i tak zawsze smaruję się jakimś mazidłem.

Podsumowując: niestety nadal nie przekonałam się do tego typu kosmetyków - nie jestem w stanie stwierdzić po jednym użyciu czy produkt ma działanie lecznicze, a jeśli chodzi o odprężenie to nie ma to jak zanurzenie w pianie ;)

Produkt dostałam do testów od firmy JM Spa&Wellness co nie wpłynęło na moją opinię.

Sól do kupienia TUTAJ za cenę 6,90

Inne ciekawe kosmetyki na stronie http://www.pl-uroda.pl/



Na koniec odsyłam do postów z recenzjami innych produktów tej firmy, jeśli ktoś jeszcze nie czytał:
Konwaliowe mleko do kąpieli
Naturalne mydełko makowe (pilingujące do masażu)


Używacie soli do kąpieli? Może polecacie jakąś?

8 komentarzy:

  1. na pewno cudnie pachnie ^^ ja nie używam soli do kąpieli bo mam kabinę prysznicową :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie jestem w stanie stwierdzić czy sól nas leczy.
    Nawet tego od niej nie oczekuję.Doceniam ładny zapach. ale wolę inne produkty do kąpieli,
    Bąby, pianę i inne bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sole do kąpieli ;)Ale to nie mój wariant zapachowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie używam soli do kąpieli :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...