środa, 29 maja 2013

Moja kolekcja pomadek Wibo Eliksir

Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją kolekcję pomadek Wibo Eliksir, która składa się z odcieni:  
07, 08 i 05.  
Według mnie to świetne pomadki, nie wysuszają ust, ładnie się błyszczą i mają ładne odcienie.
Biorąc pod uwagę cenę (8,69zł) i dostępność (Rossmann) to myślę, że są naprawdę warte wypróbowania.



od góry: 07, 08, 05


 Tak wyglądają na dłoni:
od lewej: 07, 08, 05

od góry: 07, 08, 05

A tak prezentują się na ustach:

Usta bez niczego:


Usta z pomadką 07


Odcień ten to piękny trochę jaskrawy róż. Niestety ta pomadka w porównaniu do innych z mojej kolekcji jest najbardziej sucha i dziwnie waży się na ustach. Wydaje mi się, że trafił mi się felerny egzemplarz, albo ten odcień tak ma. A szkoda, bo kolor baaardzo mi się podoba:)


z pomadką 05




Kolor ten to cudny nude - nie mogłam się przekonać do tego odcienia, ale z kolorowym makijażem lub nude wygląda świetnie. Pomadkę można nałożyć nawet bez lusterka, daje naturalny efekt, nie podkreśla suchych skórek.

z pomadką 08


08 to cudowna czerwień wpadająca momentami w ciemny róż - pięknie się błyszczy na początku. Wspaniale wygląda z czarną kreską na oku:)



Moim faworytem jest 08, po prostu ją uwielbiam!
A jaki jest Wasz faworyt?
Jeszcze dziś możecie je kupić w rossmanie ze zniżką -40%, ja mam ochotę na jeszcze jedną:)

25 komentarzy:

  1. 05 mi się podoba :) miałam ją kupić ale w ostateczności wybrałam pomadkę z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 05 mi się podoba ;) Też mam tą czerwień ;) Bardzo ładnie wygląda ona na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pomadki też mam takie kolorki ale z innych firm.
    Piękna kreska na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia mi się strasznie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. 07 dziś miałam kupić...już nie było :P 05 jest też fajna, 08 mnie ciekawi czy by mi pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że czerwień tej pomadki jest bardzo twarzowa i pasuje większości osób. Ja czuję się w niej naprawdę dobrze, a inne czerwienie zalegają w kosmetyczce.

      Usuń
  6. Ja mam 04, a kusi mnie jeszcze 05, ale na razie spasuję, bo ostatnio kilka szminek wpadło w moje łapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nr 04 i go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora kolekcja, ja nie przepadam za pomadkami ani szminkami ;dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ostatnio przekonałam do pomadek, zwłaszcza takich nawilżających, które mają trochę z błyszczyka:)

      Usuń
  9. Eliksiry z Wibo mi się bardzo podobają, mam tylko dwa ale planuję kupić więcej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, każda inna.
    Mnie jakoś nie przekonała ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie 08 jest przepiękna ! Przynajmniej na Tobie :D Ja ich nie miałam, ale narazie zostane przy swoich rimmelach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wibo Eliksir - uwielbiam :D Skusiłam się aż na 7 z 9 odcieni :P ale za taką cenę to aż żal nie kupić - szczególnie kiedy większość upolowałam na promocji -40% :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...