czwartek, 16 maja 2013

Piaskiem po... paznokciach

Znacie już kolekcję lakierów Holiday od Golden Rose? Ja kupiłam nr 66, który zachwycił mnie uroczym typowo letnim kolorem. Jednak co do efektu na paznokciach mam mieszane uczucia. Tekstura jest z jednej strony ciekawa - efekt wizualny podobny do modnego już na początku roku manicure velvet, ale wykonanie dużo prostsze i mniej pracochłonne. Użytkowanie też przyjemniejsze (nic się nie dzieje po myciu rąk jak to było z velvetem), choć trzeba uważać przy zakładaniu cienkich rajstop - drobinki są bardzo drobne, ale rajstopy mogą  tego nie przetrwać.
Edit 22.05.2013 Miałam okazję zakładać rajstopy i ku mojemu zdziwieniu nic się z nimi nie stało :)

O wilku mowa:


Efekt na paznociach:
- przyglądając się z bliska paznokciom widać piaskową strukturę - golden rose pisze, że to efekt cukrowej posypki.
- uzyskujemy matowe wykończenie.

Konsystencja i trwałość:
- lakier jest dość rzadki, więc trzeba uważać, żeby nie upaćkać skórek,
- producent zaleca malowanie bez bazy, ja użyłam, bo jakoś nie umiem użyć lakieru prosto na płytkę i niestety pewnie przez to już następnego dnia były niewielkie odpryski,
- zmywa się bez większych problemów - nie jak przy lakierach brokatowych.
Edit 24.05.2013 jeśli chodzi o trwałość to utrzymał się na moich paznokciach dobre 4 dni, potem zaczął odpryskiwać przy końcówkach, ale i tak jestem w szoku! Duży plus.



Podsumowując: Kolor jest naprawdę cudowny, z całej kolekcji podoba mi się najbardziej właśnie ten i kobaltowy 61. Nie umiem jednak jednoznacznie stwierdzić czy całokształt mnie zachwycił - zależy pod jakim kątem patrzę :) Trzeba jednak przyznać, że efekt jest niebanalny!

Lakiery kosztują 12,90 i dostaniemy je w sklepikach i wyspach Golden Rose.
Tak przedstawiają sie inne odcienie KLIK

Macie już swoje teksturowe lakiery?

W następnym poście pokażę sukienkę i dodatki na piątkowe wesele. Pozdrawiam z trasy polskiego busa Warszawa-Wrocław:)

24 komentarze:

  1. zakochałam się już dawno w piaskowym wykończeniu.
    wybiorę kolor czerwony lub ciemniejszy róż. wydaje mi się, że moje paznokcie tylko w nich wyglądają dobrze.
    Twoje długie zadbane paznokcie w każdym kolorze napewno świetnie się prezentują. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajdzie coś dla siebie z tych kolorków:) Ja też nie we wszystkich się dobrze czuję - nie lubię bardzo ciemnych. Dziękuję za komplement -zapuściłam na wesele, ale to dzięki siemieniu i skrzypopokrzywie:)

      Usuń
  2. Wygląda naprawdę świetnie.Muszę poszukać takiego lakieru.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Warto spróbować i samemu wyrobić sobie o nim zdanie;)

      Usuń
  3. kolor jest rewelacyjny.. co do samego piaskowego efektu też mam mieszane odczucia, bym musiała się przekonać na własnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wygląda na pazurkach i kolorek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze takiego nie widziałam :D Jest świetny! I dodatkowo mój kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! muszę go dorwać! całą kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piaski robią ostatnio furorę!:) Śliczny ten Twój kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze kiedyś skuszę się na piaskowca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień, efekt piasku na paznokciach bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze wstawiłaś tą notkę w maju, a ja dopiero niedawno odkryłam to cudo :D Muszę zacząć nadrabiać zaległości w nowościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo łądnie to wyglądą,ale ja osobiście nie lubie chropowatości na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...