czwartek, 23 maja 2013

Zakupowo zamówieniowo :)

Ten miesiąc obfitował u mnie w zakupy kosmetyczne. Część z nich spowodowana była weselem - chciałam mieć idealną cerę - stąd zdecydowałam się w końcu na mydełko alep, chciałam mieć idealne włosy - stąd zamówienie w setare i oczywiście chciałam pięknie się umalować - stąd bronzer, róż, rozświetlacz i kredka:) Do koszyka wpadł też osławiony suchy szampon Batiste.
Ponadto wczoraj przechodziłam obok hebe, więc żal było nie wejść, a od dziś -40% w rossku - no to wiadomo...
Zakupy postanowiłam zebrać w jednym poście:

organeo.pl

mydło Alep z czarnuszką, 22zł


setare.pl (darmowa przesyłka)



Receptury Babuszki Agafii, Maska drożdżowa 18,00
Planeta Organica, Szampon turecki 18,00
dostałam próbeczkę balsamu "Szałowy blask" za którą bardzo dziękuję, ale niestety nie mogłam jej znaleźć do zdjęcia.

mintishop.pl (rabat 7%, podaję ceny po rabacie bez kosztów przesyłki)

Podłużne kosmetyki były pięknie opakowane - jak cukiereczki:)


 Tak prezentuje się róż i bronzer:


W7, Africa Bronzing bronzer 13,49
W7, Honolulu puder brązujący mozaika (tak naprawdę to róż) 12,93
Technic, High Lights rozświetlacz 9,90
W7, czarna kredka do oczu 3,63
Batiste, suchy szampon cherry wersja mini 7,43


hebe


Venita, Henna w kremie do brwi 5,99
Corine de farme, Chusteczki do demakijażu 6,99
Deborah, Korektor przeciwstarzeniowy Age Reset 9,99 (wyprzedaż - widziałam też podkłady, kredki i lakiery też w tej cenie - znacie kosmetyki tej firmy?)

rossmann (-40% oraz inne promocje)


Isana, dezondorant Secret Rose 3,39
Isana, zmywacz 3,49
Isana, krem z mocznikiem 5,09
Maybelline, Affinitone 16,29
Wibo, Lip Sensation 4,59
Lovely, Mascara 5,39
saszetka do szafy o cudownym zapachu magnolii 1,69
Bielenda, peeling enzymatyczny 1,59
Isana, pomadka sun 2,49
lakiery
Lovely nr 156 3,39
Miss Sporty nr 535 3,89
Miss Sporty french 3,89

Trochę się tego uzbierało:) Pora na oszczędzanie! Jak u Was zakupki się udały?

25 komentarzy:

  1. Same cudeńka i jak dużo ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałaś już tego mydła,możesz coś więcej o nim powiedzieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie mydełko jest wspaniałe - świetnie oczyszcza, stosuje je też do pilingu z dodatkiem korundu. Niedługo dodam recenzje:)

      Usuń
  3. osz, masz ten fajny bronzer Africa *.* też miałam na niego chrapkę, ale postanowiłam że stówka i ani jednego kosmetyku wiecej :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna na niego chorowałam... przyznaje - jest fajny:)

      Usuń
    2. Myślałam, że piszesz o honolulu:) Africa to tak naprawdę róż, ale też jest świetny - zwłaszcza jeśli lubisz rozświetlenie:)

      Usuń
    3. No fakt..róż O_o późno było jak to pisałam, więc mi wybacz:)

      Usuń
    4. W oryginale to się nazywa "puder brązujący", więc nie mam co wybaczać:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziś znów kusi mnie DD u Ciebie, ale muszę się wstrzymać do następnej:)

      Usuń
  5. bardzo duże zakupy. masz teraz spore zapasy.
    od dawna zamierzam kupić mydełko aleppo 22½ i 50%
    ale ciągle mam inne kosmetyki do zuzycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego.Ja w Rossmannie kupiłam tylko dwa Carmexy i tusz Miss Sporty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad różowym carmexem, ale w końcu nie wzięłam:)

      Usuń
  7. Muszę w końcu zrobić zakupy u Setare!

    Mydło z Aleppo uwielbiam od lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep setare jest godny polecenia, a jakiej wersji alepp używasz?

      Usuń
  8. Jakie fajne zakupy! :D Świetnie wygląda ten róż :)


    obserwuję i liczę na rewanż u mnie :) zapraszam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś nominowana do taga:) http://haiirmania.blogspot.com/2013/05/tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Co myślisz o tym Technic High Lights?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...